ÖPPNA DIN DÖRR

2011-09-08 | 16:54:56 | 3 Kommentarer

Ligger i sängen och äter glasstårta. Anna och jag var ute igår, spontant och jättekul!
Kom hem halv 5, så är rätt seg idag. Men börjar komma igång! Ska knalla bort till parken
och möta upp Anna och massa barn. Sen ska hon hjälpa mig med mina skoluppgifter, snäll som hon är!
Efter det ska jag åka och handla med Niklas! Jag älskar att handla! Nu är det visserligen inte jag som
ska handla, men ändå!


Jag igår.

Vi sjöng karaoke igår också! Haha! Tre gånger! Öppna din dörr med Tommy Nilsson... Hur tänkte jag??
Vi kompenserade det pinsamma låtvalet med Kiss och Joan Jett! Kom fram flera stycken och sa att vi sjöng jättebra haha! Bara killar dock haha. 

Nä, nu måste jag slänga i mig glassen och dra! 




Kommentarer:


yoshino

2011-09-10 @ 02:17:10

Hi,Cherry!

I like Your dolly cute face.



I followed This blog in bloglovin.

From Japan.



See you(^^)

moa

2011-09-10 @ 12:57:52

Fina du!
H a n n a W i l d

2011-09-21 @ 23:09:06

superfin!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: