Stop analyzing my behavior if you're too dumb to work it out

2011-12-16 | 01:14:31 | 0 Kommentarer

Dagen idag har varit väldigt omtumlande. Tog tag i en jobbig sak som hängt som en tung mantel över mig. Något som även gått ut över andra. Men från och med idag är jag påväg upp igen. Pratade om krisens olika faser idag, att jag inte är konstig som reagerat med ilska och frustration och att det är okej att sörja. Jag ska börja skriva dagbok också. Och sluta känna skuld. Och sluta må dåligt över att människor som inte har någon aning anser sig ha rätten att stampa in i mitt privatliv med leriga kängor. Nu börjar jag om från noll igen och vad passande att det snart är ett nytt år.

Nej nu ska jag fotnussa och sova


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: