Söndag

2011-12-18 | 21:26:53 | 3 Kommentarer

Idag har jag och syskonen varit ute och ätit med farmor och fått våra julklappar. Det var jättemysigt. Mindre mysigt att vakna med feber världens smärta i halsen, började böla för att det gjorde så ont. Men drack treo och det släppte lite. Orkade även med busfabriken idag, jag är en fighter med andra ord. Nu ska jag svepa två treo och sen väcka Figge som somnat i soffan så vi kan förflytta oss till sängen. Är skittrött! Hoppas jag är frisk imorgon, segt att vara zombie.


Kommentarer:


chanette

2012-01-27 @ 10:52:57

länge sen du uppdatera.. snyft
Hanna Ek

2012-03-10 @ 17:56:31

Hej! Jag har precis bytt design på min blogg, skulle vara kul om du kunde lägga en åsikt om det ser bra ut! Kram
Hanna Ek

2012-03-10 @ 17:56:35

Hej! Jag har precis bytt design på min blogg, skulle vara kul om du kunde lägga en åsikt om det ser bra ut! Kram

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: