HOME SWEET HOME

2011-03-28 | 01:54:38 | 3 Kommentarer

Nu är jag hemma från en underbar helg i Stockholm med mina fina vänner!
I fredags var vi ute och dansade och åkte tunnelbana runt hela Stockholm känns det som
och pratade glatt östgötska (jag och Sara) med människor vi träffade.
Vi hade verkligen jätteroligt!

Igår åt vi middag hemma hos Åsa och satt och pratade om allt och ingenting. Stackars Stalla
fick jättehög feber och var tvungen att lägga sig i Åsas säng, stackaren! 


När jag har fått lite bilder ska jag berätta mer och skriva ett utförligt inlägg om vår
helg så vi kan titta tillbaka och läsa och minnas. Mina vänner är verkligen världens bästa.



En liten bild på mig i Toras trapphus.


Trots att det känns jättetomt att komma hem till sin lägenhet efter en helg i en liten etta med fyra tjejer,
är det skönt att komma hem till sin egen säng igen. Borde egentligen sova snart för har skola
tidigt imorgon bitti. Men är inte riktigt trött än. Det borde jag ju vara! Blir väl det snart. 

Jag behövde verkligen den här helgen. Känns som att jag kommit hem som en ny människa.
Jag vet vad jag ska lägga min energi på och vad som är värt någonting. Från och med nu
tänker jag fokusera på det som får mig att må bra, istället för det som får mig att må dåligt.
Jag vet vad jag är värd och tänker inte nöja mig med mindre.

Kommentarer:


Sandra

2011-03-28 @ 14:48:33

Snygga du!

2011-03-28 @ 15:17:57

Låter fantastiskt bra!

Man ska inte nöja sig med mindre =)
Cherry

2011-03-30 @ 22:43:14

Sandra: Tackar tackar!



Maria: Ja precis! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: