HAIRSPRAY

2011-03-30 | 22:18:29 | 0 Kommentarer

Har verkligen fullt upp den här veckan! Mycket i skolan bland annat och så
träffar jag vänner på eftermiddagarna och kvällarna, är helt slut när jag kommer hem!
Ska bli så himla skönt med helg! Är ledig på fredag också, HELT ledig från skolan,
för vår nästa kurs börjar nästa vecka och denna slutar imorgon, så behöver inte tänka
på något. Gud vad skönt. Ser verkligen fram emot den här helgen! Tror den kommer bli
awesome! Jag och Joanna ska till Finspång och träffa världens bästa Malin! Har aldrig
haft tråkigt med henne! Blir helt galet när vi ses, hoho. Så denna helg hoppas jag på!
Jag är redoooo.

Nu sitter jag ensam i mitt kök och varvar ner. Ska nog tvätta av mig sminket och krypa ner
i sängen vart efter, ska försöka lägga mig skapligt idag. Tröttis. 





Satte i löshåret igår som sagt! Är helnöjd! Mmmm hår ♥ Det kan man aldrig få för mycket av!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: