GIVE ME SOMETHING

2011-06-30 | 21:49:08 | 0 Kommentarer

När jag kolla igenom inlägget kom jag på att jag inte skrivit att modevisningen jag skulle
gå för Miss Emm har blivit inställd :( Jättetråkigt! Men Svea Skeppet, stället där modevisningen
skulle hållas, bytte ägare idag och är numera en sportbar(!). Så, inget mer Svea. Ingen rockklubb,
ingen rockabillyklubb och ingen modevisning.. Just nu! Men jag hoppas och håller tummarna för att
det ordnar sig på något annat sätt! Att någon öppnar en nytt ställe, som blir awesome!

På JollyRockets hängde vi nästan förut, ett skitbra ställe! Men dom la ner (var det förra sommaren?)
Ett sånt ställe får gärna öppna!!

Där hölls förra modevisningen jag gick:



Känner ni igen bruden längst fram? Självaste Jessica Karlén som var med i Big Brother i år!
Jätteskön tjej! Och snygg såklart.









Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: