NOSTALGI MALLORCA

2011-06-29 | 00:07:08 | 0 Kommentarer

Fortfarande jättevarmt i lägenheten, fast mer behagligt nu. Var hos pappa en sväng tidigare ikväll,
med Martin och Bella som kom hem från Kreta idag (fusk). Vi kollade på bilderna dom tagit och åh
vad härligt det såg ut! Vill också åka utomlands. Det är exakt ett år sen vi var på Mallorca hela släkten,
min farbror bjöd oss! Det var underbart! Vi hade all inclusive vilket också var underbart hehe.



Jag och mina syskons (förutom dom två minsta som bodde med pappa och Jessica) utsikt
från vår stora balkong en tidig morgon!







Mina bröder väntandes på lunch


Jag och syrran tillsammans och våra kusiner



Hihi åh vad pluttiga dom var, mina pluttsystrar



Lite chill på balkongen med syrran efter en dag med sol och bad, gjorde oss fina inför
kvällen!





Tjejkusinerna



Killkusinerna (minus Sebastian)



Familjen



Martin fyllde 18 och fick tårta!



På kvällen fick han komma upp på scenen och ta emot diplom och medalj! Det roliga
är att det står "Martin 8 år" hahaha









Vi var ute på havet på en katamaran en dag! Grabbarna i släkten fick dra upp ankaret
varje gång vi stannat någonstans



Nellie och hennes kompis Ia stod och hejade på! "Heja heja!" "Ååååh hej! Åååh hej!"





Alla badade på de olika ställena vi stannade på



Såhär långt kom jag! Är obotligt rädd för vatten och alla djur där i så är stolt över mig själv
att jag vågade doppa mig iallafall, när jag innan resan inte ens kunde tänka mig att doppa lilltån
vid strandkanten!





Vi fick även åka i denna båt jättesnabbt bland vågorna, det var funnnneeeeeeey



Ia och Nellie fick också gå upp på scen och få medalj, dom hade vunnit en liten tävling hehe
Likadana klänningar hade dom lustigt nog också



Tjejerna med en av underhållarna, han var så söt!



Till Nellies stora glädje fick man en dag fotograferas med barnfavoriten och hotellets maskot
Bufo och hans blåa vän!

Puh, har tagit en evighet att göra detta inlägg. Jättesegt att ladda upp bilderna!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: