FIRST DAY

2011-06-30 | 21:35:48 | 2 Kommentarer

Första arbetsdagen på Chili&Wok avklarad! Gick jättebra! Det är ett väldigt högt
tempo och har väldigt ont i fötterna nu men det gör inget! Jobbar imorgon 11-19
och lördag 11-17  och är ledig söndag :) Imorgon ska jag jobba utan Sara som stöd, hjälp!
Men tror jag kommer ihåg allt :'D 

När jag kom hem trött och sliten möttes jag av en totalstädad lägenhet! Världens bästa
sambo hade städat ♥ Hon lämnade en söt lapp också:


Sötunge!

Sånt blir man glad av! :)

Sov hos Sara och Nicke igår, som nyligen flyttat ihop i Finspång. Fick god mat och vi såg
Heath Ledgers sista film (snyft), The Imaginarium of Doctor Parnassus. Nu när jag tänker efter
såg vi inte klart hela haha, men det vi såg var bra! Väldigt speciell film.




Nu ska jag bara ta det lugnt! Sitta framför datorn, lyssna på fin musik och kanske äta något litet!
Får ju äta maten på jobbet som är underbart god så är inte så jättehungrig!
Joanna sover hos sin mamma inatt, lite tomt men lite ensamtid är ju alltid bra!
Ska bli så skönt att krypa ner i sängen sen! En dusch först också!

Imorgon fyller min lillebror 19 år! Så efter jobbet ska jag hem till mamma på kalas.
Lillgrabben ♥

Kommentarer:


En till anonym

2011-06-30 @ 22:56:57

Hihi Älskar dig ♥
Smsa Låna

2011-07-20 @ 03:29:40

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: