8 JUNI

2011-06-08 | 21:01:52 | 0 Kommentarer

När det är så här varmt är det väldigt jobbigt att plugga! Men nu har det blivit lite svalare
så nu kan jag fortsätta. Snart. Åh nästa år ska min motivation vara på topp. Det ska jag lova
mig själv. Har lite saker att reda ut innan dess bara, så jag är helt fokuserad.

Tänk att det redan är sommar. Sjukt vad tiden går fort. 

Nu ska jag gå ut till köket där Joanna sitter och försöker byta strängar på sin gitarr, söte.




Jag har förresten tagit ut mitt löshår! Så himla skönt. Har däremot väääärldens tovor nu!
Från att ha tuperat precis intill vaxplupparna, dum som jag är.. Trodde seriöst jag skulle behöva
klippa bort dom (helt sjukt stora) men Joanna har lyckats kamma ut den ena! Så ikväll ger vi oss
på den andra, halleluja!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: