SWEETNESS

2011-07-17 | 20:39:37 | 0 Kommentarer

Idag bjöd min chef mig på sushi efter jobbet! Eller bjöd och bjöd, han känner ägarna
och äter gratis där :) Har aldrig ätit sushi förut så det var spännande! Inte det godaste
jag ätit men det smakade bra :) Han försökte lära mig att äta med pinnar, haha det gick sådär!
Makkini har varit hos mig ikväll och höll mig sällskap medan jag diskade det enorma diskberget.
Bland det äckligaste jag varit med om :( Diskvattnet var typ slime?! Men nu är det fint på min diskbänk
igen! Ska alldeles strax städa resten av köket, kliniskt rent ska det bli! Ska städa i skåpen och allt!
Tycker faktiskt det är lite mysigt att städa såhär på kvällskvisten :)

Sånt här gör en ju bara såå glad! Så himla gulligt. Julia är för övrigt den snyggaste
blondinen jag känner. Snyggt hår, snygg kropp, snygga läppar! Skitsöt och gullig är hon också.



Nu ska jag chilla med lite musik innan jag drar igång städandet!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: