HOME

2011-07-16 | 19:57:08 | 0 Kommentarer

Jobbar och står i. Typ det enda jag gör haha. Eller nä men nästan. Ska jobba varje dag nu
tills på fredag. Men det är chill. 4-5 timmar per dag bara. När jag kom hem vid 6 satte jag igång
och städade direkt! Så skönt alltså. Hatar att ha det stökigt, så nu drar jag en riktig genomkörare!
Dammar alla prydnassaker, möblerar om och ja, allt! Ska köpa Anna-Elsas soffor för ynka 200
spänn! Jag har inga så det ska bli sååå skönt att äntligen kunna sitta någon annanstans än i sängen!
Sen ska jag köpa en matta på IKEA också när jag får min lön. Ett komplett vardagsrum/sovrum, äntligen!

På lördag åker jag och familjen (minus Martin som jobbar) till Ystad för en veckas semester!
Hyrt stuga så ska sola, bada och bara ta det lugnt. Helt underbart ska det bli. Har inte badat en enda gång i år!
Skandal! Är ju inget fan av vatten, men ändå! Så det är helt klart värt att jobba 7 dagar i rad. 

Bor numera själv och det känns faktiskt väldigt skönt. Det är otroligt svårt att bo med en kompis
när man är så pass olika och har olika dygnsrytmer. Det går typ inte. 

Nu ska jag återgå till städandet, som jag längtat efter att få ha det rent och snyggt, haha! 





Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: