EARLY BIRD

2011-07-06 | 07:11:21 | 0 Kommentarer

God morgon! Kom precis hem med en Akita, ska vara hundvakt idag. Är ledig imorgon och
idag så då passar det perfekt att vara hundvakt och tjäna en slant. Igår efter jobbet var det
så fint väder och jag kände att jag ville hitta på något så jag ringde mamma som satt på
Bishops med Saras mamma och moster så jag drog dit och blev bjuden på ett par öl. Var jättetrevligt!
Helt perfekt att sitta i solen med en kall öl efter jobbet. Sara kom förbi en sväng också när hon
slutade. Påvägen hem köpte vi med oss mat och gick hem till mamma. Sov där inatt, inte ofta
jag gör det! Men är så förkyld så har knappt kunnat sova någonting, sucks! Blir så svårt
att andas när jag ligger ner så borde egentligen sitta upp och sova, haha.

Är egentligen väldigt trött men kan ju ändå inte sova så jag sitter i köket med Akita
som sällskap. Lägger mig väl i sängen och ser någon film vart efter. Joanna är i Växjö
och ska kolla på en lägenhet! Snart flyttar min älskade sambo! Kommer bli sorgligt,
men då har jag en anledning att åka ner till Växjö oftare och träffa allt folk! Och Växjö
är en så mysig stad så det blir nog jättebra för Joanna. Men kommer sakna henne till döds.

Trivs jättebra på mitt nya jobb! Det är så mycket att göra hela tiden så klockan bara tickar
på och vips så är det dags att gå hem. Inget jobb jag vill jobba med hela livet men som sommarjobb/
extrajobb är det prima. Säger jag nu, kanske tröttnar om en vecka? Haha nejdå. 



Gammal bild på mig och min älskade nuni ♥

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: