CRAZY NIGHT

2011-07-22 | 00:34:24 | 0 Kommentarer

Usch och fy och blä vilken jobbig kväll. Dum granne med kniv pga en jävla tvättid.
Bröt upp mitt lås och tog mina kläder som någon jävla gisslan. Ska polisanmäla imorgon om jag orkar..
Ska kolla efter en ny lägenhet, för här kan jag ju inte bo. Trivs egentligen inte särskilt bra,
det känns inte riktigt 100 % hemma. Så ja, det är väl bäst. 

Innan den incidenten hade jag det bra iallafall! Min syster mötte upp mig när jag slutade jobba
och vi gick hem till mig. Min bikini hade kommit!! Så vi gick och hämtade den och åkte sedan
och solade. Eller, jag solade och hon tittade på hehe.  

Imorgon är sista jobbdagen sen ledigt i en hel vecka! Semester med familjen i Ystad, bäst.

Bikinin satt perfa, har dock inte värsta bikinikroppen men den satt bra på min kropp iallafall haha.
Nu har jag precis ätit två köttbullemackor och väntar på M som ska komma klockan 2 eller gå hemifrån
klockan 2, något av det blir det. Är lite rädd och vågar inte sova själv så då är det bra att ha en M.

Nu ska jag nog förflytta mig till sängen och glo lite på tv. 

Nighty night

EDIT: Hjälp! Nu började det åska! Skräckblandad förtjusning för det är lite mysigt också.
Men regnar det ens? Ja det gör det visst. Sängen var det ja. Godnatt!

EDIT 2: Hjälp en blixt och sen åska direkt efter! Nu släcker jag ner! Ingen tv här inte!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: