LÖRDAG

2011-02-05 | 11:44:49 | 2 Kommentarer

Idag blir det födelsedagsfest för Malin i Finspång! Känner mig lite stressad för jag ligger
fortfarande i sängen och jag och Joanna ska åka tidigare och hjälpa henne blanda drinkar!
Så borde nog lägga på ett kol om jag ska hinna göra iordning mig och dessutom hinna till systemet..
Fast i och för sig kan vi ta systemet på väg ner till Resecentrum.
Anywho, borde äta lite frukost (även fast jag inte tycker om frukost) och sen hoppa in i duschen!

Är för övrigt förundrad över hur vuxna människor kan bete sig som 14-åringar
och dessutom blogga (!) om det. Om min mamma hade en blogg och betedde sig
som Kissie skulle jag skämmas ihjäl. Och sen kan man ju verkligen försköna saker
när man sitter tryggt bakom en datorskräm.. Väldigt lätt att framstå som wonderwoman! 


Kommentarer:


2011-02-05 @ 14:59:45

Åh vad kul med födelsedagsfest!! :)

Dela med dej av vem som har bloggen, jag vill oxå läsa!! Haha
Cherry

2011-02-06 @ 20:56:12

Ja det var skitkul! PM skickat på Facebook som du vet ;)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: