KVÄLLSSYSSLOR

2011-02-14 | 23:03:45 | 0 Kommentarer

Nu har jag kommit hem från älskade mamma. Vi såg på Spårlöst och fällde några
tårar. Jag är så himla känslig alltså! Kan börja gråta för minsta lilla. Fick med mig lite
mat och en matlåda tills imorgon, wiho! Snodde även åt mig några förvaringsburkar
och två fina ljusblå plastskålar som hon inte ville ha. Nu ska jag diska (som jag inte gjorde förut,
det är ju så tråkigt! Eller, om jag har någon här så går det lätt för då har man någon att prata med,
då blir jag istället jätteeffektiv och gör rent hela diskbänken och kan knappt sluta. Men nu.. 
Not so much. Sätter nog på ett avsnitt av Solsidan på datorn som sällskap! Då går det nog lite lättare.

Sen ska jag hoppa in i duschen och även göra en hårinpackning. Sen kommer Niklas och då
ska han få en semla som mamma skickade med till honom och sen blir det sängen! Högstadiet
imorgon igen! Så ska upp halv 7. Typiskt att Niklas jobbar kväll och kommer hem sent och kan
sova länge, medan jag måste upp tidigt. Extra svårt att gå upp då. Men när man ska göra något
roligt är det inte så svårt!

Julia kommer imorgon också och DÅ ska jag hjälpa henne med engelskan! Det är minsann

mitt område.


Söderköping i somras. Kan det inte sluta snöa någon gång?! Får huvudvärk
på skiten. Tycker det räcker nu. Mysigt med snö men nu är det bara jobbigt.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: