TVÄTTFREDAG

2011-08-05 | 13:09:46 | 0 Kommentarer

Istället för att vara ute i det fina vädret tvättar och städar jag! Har inte vågat tvätta
sen idiotgrannen, men idag tog jag mod till mig! Har ju inget lås eftersom han bröt upp det,
så tog rött garn och virade runt och skrev "UPPTAGET" och fäste änden på min parkering
på tvättschemat. Haha. Det har funkat hittils! Har sista tvätten i som jag ska hämta om ett
tag och sen hoppas jag att jag kan boka tvättiden som börjar klockan 14 för jag vill gärna
hänga upp mina lakan i tvättrummet så jag slipper hänga dom över hela lägenheten..
Och då kanske jag även kan leta fram lite mer att tvätta! Tycker faktiskt det är riktigt kul att tvätta!

När tvättningen är avklarad ska jag ta tag i stora rummet och städa och fixa,
har äntligen soffor!! Skandal att det tog mig ett halvår att fixa det haha.. Snälla Anna-Elsa
sålde sina för ynka 200 spänn till mig! Som hittat! Passar mig perfekt :)

Det blir en lugn helg för mig tror jag, blev lite kalas i onsdags i Finspång med tjejerna (bästa på länge!)
så just nu känner jag för en hemmahelg. Fixa lite med lägenheten och kanske hälsa på mamma och så.
Men med mig vet man aldrig!

Badade i Mallans pool i onsdags och gud vad härligt det var! Är jättesugen på att bada hela tiden!
Poolparty blir det snart också, wihoooo! Vi har massa funny stuff inplanerade! Sista sommarmånaden
kör vi stenhårt!



Fick även träffa Sara och Nickes katt Sookie i onsdag och blev helt kär!!
Jag har alltid varit en hundmänniska men nu vettefan.. Jag kunde inte slita mig
ifrån henne och ville knappt gå därifrån! Åh åh åh!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: