STOCKHOLM INKBASH

2011-08-27 | 22:28:30 | 3 Kommentarer



Drog lite spontant till Stockholm för Stockholm Inkbash med Anna, Charlie och Niklas!



Järngänget



Anna piercade naveln och jag läppen! Love it!



Nöjd som ett as!



Vi skulle egentligen åkt hem på natten men Niklas fick tatueringstid idag så vi fick sova i bilen!
Haha usch det var inte kul, ska bli skönt att få sova i min säng inatt! Men det var helt klart värt det!
Allt som är spontant blir kul har jag märkt!

Nu sitter jag här med min labret och känner mig lite smått handikappad. Kan inte äta normalt
så smaskar och har öppen mun och ser skitrolig ut haha. Lite ömt men det gjorde inte ont att pierca
läppen faktiskt! Det känns ju, men näsan var värre. Supernöjd är jag iallafall! Blev fotad för Z Tattoo Magazine
också så får se om lilla jag dyker upp i tidiningen! :)


Kommentarer:


Emma G Leeh

2011-08-30 @ 15:56:46

Sjukt fin är du!
Cherry

2011-08-30 @ 20:49:06

Tack så jättemycket!
erika

2011-09-22 @ 12:48:08

va fint det vart!:)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: