PLANERING

2011-08-08 | 14:43:49 | 2 Kommentarer

Då var det måndag igen då! Har inte jobbat på en vecka och är redan uttråkad. 
Visst jag kan plugga för att hålla mig sysselsatt men då är jag fortfarande bara hemma.
Och nu har solen försvunnit så att sätta sig parken känns inte så lockande..
Sommarlov var roligare när man var liten!
Ska nog göra upp ett schema! Schemalägga pluggning och andra aktiviteter.
Tex matlagning, diskning, städning (som iofs inte behövs för tillfället eftersom jag städade
hela lägenheten igår), umgås med vänner och familj osv. Jag behöver rutin!
Jag gör verkligen det. Så imorgon ska jag ha schemalagt min dag! Kanon.





Kommentarer:


Joanna

2011-08-08 @ 23:47:56

Vi/Du får planera in svampplockning någon dag också!

Jag kan varje dag efter 12-tiden på dagen, så du får bestämma :)
Cherry

2011-08-10 @ 11:27:14

Absolut! Den här veckan är jag dock fullbokad med jobbz och plugg och nästa blir det också plugg för har två tentor 17 & 18 men efter det! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: