LET ME IN

2011-08-24 | 16:51:32 | 0 Kommentarer





Jag och Anna-Elsas fina lilla Rocky i fredags.

Idag har jag styrt och ställt minsann! Tvättat, städad, ringt studievägledare som ska hjälpa
mig styra upp lite saker och nu ska jag laga mat, göra mig iordning och sen träffa min fina tjejer!
Stalla och Tora is in town! Wihooo. Imorgon fyller min lilla pluttsyster 2 år, så då blir det kalas!
Stora tjejen ♥



Har börjat skolan nu också! Känns jättebra! Andra året på min lärarutbildning. 
Med samhällsvetenskaplig inriktning, just nu läser vi geografi och det är jättekul.
Så jag kommer bli SO-lärare och även svenska, som jag ska läsa tredje året.
Har världen bästa arbetsgrupp. Jättesnälla tjejer, trivs redan skitbra med dom!
Och så hamnade ju jag och Agnes i samma grupp! Yessss.
Fått reda på vart jag ska ha min VFU (praktik) också! I en tredjeklass på skolan som ligger
rakt över gatan från där jag bor! Haha så himla lyx!


Jag har världen bästa famor och farfar, för övrigt ♥




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: