Party!

2010-09-10 | 15:14:01 | 0 Kommentarer

Igår blev det party! Jag var enormt sugen på att dra till älskade Hugo, och min trogne
fest-mormor Emily var på! Så vi satt hemma hos henne och drack grogg, hade tjejsnack
och peppade! Efter allt för många groggar vinglade vi ner till Hugo och hade grymt kul!
Trevligt folk och mycket dans. Och jag drack tequila!! Det hade jag helt glömt bort
imorse när jag vaknade och undrade varför jag var så jävla bakfull.. Blev akut pizzasugen
och det blev Emily med när hon ringde mig. Så hon knallade till Haga och mötte upp
mig och vi åt världens godaste pizza. MUMS! Satt där ett tag, i gårdagens kläder och håret
på skaft och sen drog vi hem. Och här sitter jag nu, hemma hos mig alltså.

Blir fest ikväll igen tror jag! Hujeda mig. Emily och Frida ska dj:a på O´learys
så där hamnar jag nog ikväll. Kul! Men blir lugnt med drickandet, blir Kolmården
imorgon med släkten och våra respektive! Skitkul! Om vädret bajsar sig ska
vi bowla, också kul!

Nu ska jag chilla lite och ta ett bad. Mmmm vad skönt.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: