Vuxenpoäng

2010-10-10 | 21:14:49 | 2 Kommentarer

Blev en lång plugg-paus, för nu sitter jag hemma hos Niklas. Ska plugga imorgon istället,
blir nog bäst så. Är jättetrött så ska bli skönt att få krypa ner i sängen snart.
Men först ska vi duscha, också skönt.

Jag har börjat tycka om kaffe!!! Lite iallafall. Drack hemma hos farmor och farfar,
för min 15-åriga lillasyster har börjat dricka det lite smått och då kände jag att det var dags
för mig också! Inte för att det är ett måste eller något, haha. Men det kan vara bra att tycka om
kaffe när man är student haha... Så nu är jag officiellt vuxen!



Puss & Godnatt!


Kommentarer:


ronjis

2010-10-11 @ 22:07:56

snögging!
Cherry

2010-10-11 @ 23:56:33

Tack babe!!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: