Nybadad

2010-10-04 | 21:54:13 | 2 Kommentarer

Att vara nybadad är bland det bästa som finns. Varm och fräsch. Ska smörja i mig
i en av alla mina krämer och spruta på mig lite körsbärsparfym. Åh vad härligt.
Jag är beroende av krämer och har en i varje doft nästan. My must-have!
Om jag inte smörjer in mig efter att jag har duschat eller badat får jag panik!
Älskar att vara len och lukta gott!

Dessa två söta tavlor köpte jag på Augustifesten i somras! Älskar dom!
Ska ha dom i mitt framtida kök, ohyes.


Ursäkta den dåliga kvalitén, webcam.. Marilyn-tavlan är en av 3
jag fyndade för ett par år sen. Favoriter!

Nu ska jag smörja in mig och strax skölja bort ögonbrynsfärgen.
Snart kommer Niklas! MYS.


Kommentarer:


Bullmamma

2010-10-07 @ 12:44:48

M'm'm Fina! :)
Cherry

2010-10-12 @ 20:09:36

Visst är dom fina, sötnos!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: