Nellie-citat

2010-10-05 | 14:41:26 | 2 Kommentarer

Min lillasyster Nellie är 5 år och har sagt så många saker i sitt korta liv.
Hon är nog den som fått mig att skratta mest! Var hos pappa i helgen och då
berätta min styvmamma detta:

Helt spontant vid matbordet frågar Nellie:
- Kommer jag att få mens?
- Ja, det får alla tjejer.
- Äckligt!! Mamma, då får du torka mig!

Sen när vi kollade på min brors fotbollsmatch står jag och röker då hon frågar mig:
- Dricker du? (syftar på alkhol)
- Jaa, alltså inte jämt...
- PAPPA! Amanda dricker och röker!!

HAHAHAHAHAHAHAHA. Det vet ju min pappa såklart om så han förklarade att jag är 20 år och vuxen.


Lilla skruttan.




Kommentarer:


Joanna

2010-10-05 @ 18:02:09

Haha så söt hon är!

Cherry

2010-10-07 @ 22:18:52

Ja visst är hon!!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: