Dancing with myself

2010-10-20 | 23:47:40 | 0 Kommentarer

Sitter i sängen och är hungrig. Bara ätit lunch idag kom jag på. Är inte direkt
sugen på något, så vi får se hur det blir. Inte bra att äta såhär sent, så väntar nog
till frukosten. Tittar på Mannen under trappan, ni vet serien som gick på Svt för ett
tag sen som jag laddat ner men inte vågar se själv? Den har jag nu vågat mig på, men
måste ha taklampan tänd och titta i intervaller. Nu låter det som att det är det läskigaste
i svensk tv-historia, men så är det inte. Visst, den är läskig. Men den är mer, obehaglig.
Psykiskt obehaglig. Och jag är väldigt harig (älskar det ordet! Låter så sött) av mig
och blir rädd för småsaker. Skulle aldrig falla mig in att titta på en skräckfilm själv,
trots att jag älskar skräckisar!

Nej nu börjar hungern gå över till magont så måste äta något.
Sen sätta mig till rätta i sängen med mitt gosedjur och titta klart på Mannen under trappan,
det är sista avsnittet och där twisten är! SPÄNNANDE!




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: