Charmed

2010-10-21 | 16:27:32 | 1 Kommentarer

Har varit i skolan en stund på eftermiddagen och jobbat lite med gruppen. Nu ligger jag
i sängen och nördar. Ska snart titta på säsong 7 av Förhäxad som jag har laddat ner!
(Såg nyligen säsong 6). Vet inte riktigt varför jag började på säsong 6, men har ju sett i princip
varenda avsnitt av serien så det gör ju inget. Världens bästa serie, helt klart.

Undra vad som händer ikväll. Vill göra något, tror jag. Vet inte vad jag ska göra i helgen
heller, har kompisar som vill ha med mig ut både fredag och lördag. Vore kul,
men jag är inte sugen på att gå ut (hör och häpna). Vi får se. Just nu känner jag
för en mysig hemmahelg. Med chips, godis, cola och närhet.




Kommentarer:


Jess the Mess

2010-10-21 @ 18:32:14

Sv: Haha, då var det inget :P Blev lite förvirrad för inlägget hette "Take me home" och så såg det ut som om tjejen skulle göra något på dig på bilden, tex piercing eller något annat som du hade ångest över :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: