Bed time

2010-10-30 | 00:05:40 | 1 Kommentarer

Mår lite illa och har ont i huvudet. Why liksom?! Suger.
Har haft en mycket trevligt och lugn fredagskväll. Fikade med Joanna
i flera timmar och åkte sen hem till Sara och snackade lite skit med henne och Tora :)
Nu ligger jag ensam och eländig i sängen och ska nog snart sova. Tröttis.
Niklas är  nytatuerad och lycklig (efter att ha sett sitt favoritband) i Göteborg påväg till Halmstad för att
spendera helgen med hans pojkvän Jakob. Måste ju dela med mig lite av min man.
Får tillbaka honom på söndag igen och då blir det kramkalas. Finns det något bättre
än att sova i trygga armar? Nej tror inte det.

Halloweenfestligheter imorgon!!! Har flera alternativ på förfest så där vet vi inte än,
men sen blir det BAS. Längtar ihjäl mig. Älskar att klä ut mig. Ska börja tidigt
med min förvandling till sailor girl. Lovely.

Nu ska jag och min gosedjurshund Ludde sova.
God natt!


Kommentarer:


Joanna

2010-10-30 @ 09:26:22

"jag och min gosedjurshund Ludde sova." aw :)

Man växer nog aldrig upp från det där speciella gosedjuret haha :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: