Always Coca Cola

2010-10-27 | 18:41:23 | 0 Kommentarer

Det var Klubbmedlemskväll på Hemköp med massa erbjudanden så jag, min mor och bror åkte dit.
Skitmycket folk, jobbigt. Men massa billigt! Köpte på mig godis hehe, tänkte spara till helgen eller så.
Jag vet fortfarande inte varför jag går ner i vikt?!?! Har gått ner 3,1 kg nu på ungefär två veckor,
och jag har inte lyft ett finger. Kan tänka mig att det beror på att jag äter en stadig frukost vilket gör
att jag håller mig mätt under dagen och så äter jag bara en gång till. Ibland blir det så att jag bara äter lunch
och inget på kvällen. Oh well, bryr mig inte så mycket egentligen. Väntar på motivation! Vill börja träna igen.
Men har ingen lust. Men snart så.

Nu ska jag dricka vaniljcola som är typ det godaste som finns.
Har förstått att antingen älskar man det eller så hatar man det.
Här älskar vi! Yum-O.





Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: