Uppesittarkväll

2010-11-21 | 23:16:52 | 0 Kommentarer

Gud vad det rullar på inlägg här! Men sitter man i sängen med datorn
framför sig en hel kväll så blir det lätt så. Älskar ensamma kvällar i mitt
rum med sänglampan tänd och något random tv-program i bakgrunden
eller någon skön låt. Extra bra är det om man vet att ens pojkvän
kommer om en timme! Då får man liksom båda två; egentid och sällskap.
Underbart. Badet som skulle bli av för x antal timmar sen blev av nyss istället,
det blir alltid senare än planerat, haha!

Jag måste beställa klipptid i veckan! Vågar inte ens tänka på sist jag var på
en frisörsalong! Har erfarenhet av att inte bli nöjd så jag har antingen klippt mig
själv eller så har kompisar gjort det. Men nu har jag så pass långt
hår så det skulle inte ens göra något om dom kapade 15 cm! Även fast
jag nu bara vill toppa det. Så nu ska det bli av! Behövs verkligen.


'

Ska städa iordning lite strax för jag ser tendenser till stök
och det får det inte bli igen! Sen ska jag smörja in mig i en väldoftande
kräm (love it) och ta på mig något bekvämt.




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: