Storstädning & barndomsvänner

2010-11-14 | 18:29:16 | 2 Kommentarer

Puh, har snart städat klar mitt kaos. Ska bädda rent sängen också, åh så skönt.
Tog en välförtjänt paus nu. Imorgon har jag inga föreläsningar, men måste plugga hela dagen
ändå. Ska läsa en bok om hur barn lär sig läsa och skriva, intressant tycker jag. Älskar den
här kursen. På torsdag har vi bild, ser fram emot det!
Imorgon ska jag även träffa mina barndomskompisar Fia och Jessica. Ska bli så himla kul
att prata gamla minnen. Vi bodde grannar i Jursla när vi var små, lärde känna varandra när
vi var 5 år och blev bästa kompisar. Inte alltid lätt att vara 3 bästisar! Men oj vad kul vi hade.
Fia har en son på ett par månader och vi ska få träffa honom imorgon, åh vad kul.
Ser verkligen fram emot imorgon.


Nu ska jag strax fortsätta städa och sen ta ett bad.



Kommentarer:


Joanna

2010-11-14 @ 19:14:17

Fan att jag hoppade av skolan,

tänk om vi hade gått kursen tillsammans :D
Cherry

2010-11-15 @ 12:45:36

Ja fan vad roligt det hade varit! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: