Psalm 21

2010-11-05 | 11:18:48 | 2 Kommentarer

Igår på bion visades en trailer för en skräckfilm som har premiär idag!
Jag fick gåshud!! Tycker den verkar skitbra och jätteläskig. Pappa ringde och väckte mig imorse
och han hade hört om den på radion, att det knappt finns pauser till att andas
för att den är läskig hela tiden.. Det låter ju skitbra!



Den här trailern visades på bion och var jätteotäck och obehaglig på en sån stor skärm,
men inte lika läskig som youtubeklipp!

I det här klippet händer det lite mer och berättar lite mer om handlingen:



Ska lätt se den! En svensk film som verkar bra, det var inte igår!


Kommentarer:


Joanna

2010-11-05 @ 12:34:04

mitt geléhallon, det måste vi se tillsammans tyckerjag, vill hänga med åtminstone :D



och så måste jag ladda ner godismannen under trappan <3
Cherry

2010-11-05 @ 23:38:26

Ja det måste vi absolut göra, min lilla sockerbit! <3 <3 <3

(HAHAHAHAHA), ja det måste du, den är så himla puttinuttigodissöt!!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: