Mellanlandning

2010-11-17 | 13:40:12 | 0 Kommentarer

Mellanlandade hemma mellan boksamtalet och VFU-introt. Går med Agnes på samma föreläsning
fast kl 3! Det är bra ibland att vi är indelade i två föreläsningsgrupper, ibland passar den andras schema
bättre. Ska fråga om min bror kan skjutsa mig för nu ska vi inte vara på samma ställe, ska vara
lite längre bort och jag är lat. Eller mest kall tror jag. Annars får jag traska men jag överlever nog.

Måste hämta ut mitt H&M-paket också! Var på Hemköp förut med Maria och trodde det var där
jag skulle hämta men såg sen att jag ska till ett annat ställe. Haha fail. Så kanske tar det ikväll.
Vill prova mina nya kläder! Klänningen kanske åker på imorgon när jag och Joanna drar till Hugo
för en svängom. Dock ska det inte bli som förra torsdagen; för mycket öl och för lite sömn.
Men kul kan man ha ändå!





Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: