Lacrimosa

2010-11-05 | 11:50:33 | 2 Kommentarer

Sitter och sminkar mig och ska snart ner på stan och träffa lillasyster Julia.
Lite otippar kanske så sitter jag och lyssnar på klassisk musik! Mozart och Brahm har det blivit
hittils. Det är så himla vackert.

Gud vad skönt det ska bli att få komma bort en stund, hem till pappa och min stora familj.
Äta god mat, mysa med mina systrar, snacka skit med min äldsta lillasyster och min styvmamma,
se på skräckfilm och äta massa godis. Försöka komma bort ifrån dumma tankar för en stund
och vara med människor som älskar en och tycker om ens sällskap. Slippa känna sig ivägen
och otillräcklig.
Det ser jag fram emot.
Hoppas på en bra dag.






Kommentarer:


Jess the Mess

2010-11-05 @ 12:28:52

Hoppas ni får det mysigt :)
Cherry

2010-11-05 @ 23:37:03

Tack fina, det hade vi! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: