Flyttstädshjälpen

2010-11-17 | 19:38:36 | 4 Kommentarer

Kom precis hem! Har hjälpt Agnes och Bella att flyttstäda eftersom grisen innan skitit i det. Idiot.
Fan vilken lägenhet dom har alltså, uh la la! Är helt torr om händerna och känner mig som ett russin
så ska smörja smörja smörja!

Snart kommer min karl och hämtar mig! Då ska vi köpa massa gottit och sen åka hem och MYSA.
Romantisk afton ska jag minsann få! Mohaha. Så länge det blir chips och dipp tycker jag är det är kirrat alltså.
Imorgon har jag bild! Jösses, hur ska det gå? Kul som fan dock! Kanske får besök av Fia och Felix också!
Vore trevligt :)

Nu ska jag packa ner lite grejer och vänta på Niklas!




Kommentarer:


amanda

2010-11-17 @ 21:11:31

Nu är tävlingen avslutad, kolla om du blev dagens blogg :) http://mndi.blogg.se



Lycka till :)
Joanna

2010-11-18 @ 12:08:04

aw <3

Jag ska nog inte ha smink på det haha, det kanske blir värre då.

Det syns inte så värst mycket om jag inte kliar på det.

Däremot syns det och känns det på nära håll, men det går nog att fixa.

Ja det är nog så hehe, ag ser fram emot dom tankarna ;)
Joanna

2010-11-18 @ 12:08:30

aw <3

Jag ska nog inte ha smink på det haha, det kanske blir värre då.

Det syns inte så värst mycket om jag inte kliar på det.

Däremot syns det och känns det på nära håll, men det går nog att fixa.

Ja det är nog så hehe, ag ser fram emot dom tankarna ;)
Joanna

2010-11-18 @ 12:29:05

Jaha nae jag funderar dock på att köpa det, har hört att det ska vara riktigt bra, ska önska mig proaktiv också.



Ja det får vi göra :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: