Come as you are

2010-11-09 | 12:49:51 | 0 Kommentarer

Usch vad jag är trött. Ville bara ligga kvar i sängen med min varma pojkvän och stanna där hela dagen.
But duty calls!
Haft två föresläsningar mellan 8-12. Intressant, men jag kunde knappt hålla
ögonen öppna! På den andra föreläsningen satt jag och skrev (ordet "människor" för att vara exakt") '
och helt plötsligt somnar jag till för en stund men vaknar till igen. Liksom mitt i en mening?! Ja jag säger då det. Blir kul att försöka tyda dom anteckningarna sen.

Nu är jag hemma och lagar pytt-i-panna. Med rödbetor, åh mums. Sen ska jag lägga mig i
sängen och läsa, ska läsa en barnbok! :D Eller ja, barn/ungdomsbok. Äntligen något kul och lättläst!
Den här kursen handlar mycket om att läsa och skriva, mycket intressant tycker jag. Vi ska även läsa
för barn, det ska bli kul! Och imorgon har jag drama mellan 8-12, ska bli riktigt kul!

Lite Nirvana får hålla mig sällskap i väntan på maten!
Underbart.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: