Best of you

2010-11-09 | 19:54:07 | 2 Kommentarer

Nu är jag hemma igen! Helt proppmätt! Vi åt på Chili&Wok där Sara jobbar, mmm asiatisk mat.
Men buffé är farligt, åt alldeles för mycket! Typiskt mig. Till råga på allt köpte vi glass
efteråt, why liksom?! Gick och klagade på hur mätta vi var och att vi knappt orkade gå och
så köper vi en varsin Geisha-glass! Ja jag säger då det, haha. Men dom var goda.
Nu ligger jag helt utslagen i sängen. När jag orkar ska jag förflytta mig till badkaret,
men det får vänta en stund. Måste vila mageeeen.

Imorgon har jag drama från 8-12! Ska bli riktigt spännande, även fast jag tycker att
musik är det som lockar mest men det har vi nästa vecka tror jag. Motivationen är
faktiskt lite bättre, men inte fullständig. Den här kursen är tuffare än vi trodde,
men jag tror det blir bra. Bara att kämpa på.




Kommentarer:


Moa

2010-11-09 @ 21:39:21

Sv; Åh, tack så mkt sweetie!
Alanstella

2011-02-04 @ 16:15:51

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: