Ändrade planer

2010-11-16 | 12:23:48 | 0 Kommentarer

Gick upp vid halv 10 imorse för att läs texten till litteraturseminariumet samt skriva texten till
och när jag nästan är klar med texten får jag sms av två i min grupp att det är inställt. Men OH.
Varför kunde jag inte ha sett mailet imorse liksom? För tanken slog mig att det kunde bara inställt,
men tänkte att det skulle komma upp på vår kursplats, tänkte ju inte på mailen (har två olika skolmail).
Men nåja, det är skönt att det är inställt för jag känner mig inte tillräckligt påläst! Men är ändå irriterande
när man har ställt in sig på en sak och sen blir det inte så.

Får chilla fram till 4 då jag ska träffa Emily! McDonaldsdate och shoppingrunda står på schemat.
Men jag har shoppingförbud så jag får vara Emilys personal shopper och det är minst lika roligt!

Var jättetrevligt att träffa Jessi (haha tänker på dig Jess som hatar att bli kallad det, men
den här Jessican har faktiskt kallats så sen vi var fem så det går inte att sluta nu! Numera är jag dock
den enda som kallar henne Jessi, hehe) och Fia igår.
Och lille Felix såklart. Jättesöt var han! Vi pratade gamla minnen och skrattade åt gamla lärare vi haft.
Nästa träff blir hemma hos mig minsann!

Blir nog kvar här hemma hos Niklas tills det är dags att åka in till stan. Niklas är på jobbet
så har hela placet för mig själv! Ska nog ta ett bad om en stund. Always the best.
Imorgon ska tydligen Niklas hitta på något romantiskt för oss! Kan det blir mer spännande!
Om jag skulle vakna upp och få frukost på sängen eller spontant få en röd ros
skulle jag tycka det var romantiskt nog men alltid kul att bli överraskad =)






Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: