This is my life

2010-05-11 | 20:47:20 | 2 Kommentarer

Har precis suttit och asgarvat åt mamma som satt i badet och visslade på "This is my life" med
Anna Bergendahl. Hahahahaha dagens roligaste. Önskar att jag hade spelat in det,
hon visslade typ hela låten och ett parti i låten går jättesnabbt när man visslar det, hahaha ooooh.

Kom hem från gymmet för en stund sen, jag och Sara har överlevt vårt första
spinningpass! Och herregud vad det kändes alltså! Var svettig ÖVERALLT! Helt blöt.
45 minuters cyklande lär kännas imorgon. Vi har bestämt att vi ska gå på
det här passet varje vecka. Måste göra ett tränings-schema!

Snart ska jag hoppa i plurret och bli fräsch igen och sen kommer Niklas. Är ledig resten av
veckan, tjoho. Men imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen... Jobbgaranti för ungdomar, oh no..
Imorgon kväll blir det kanske Hugo också, gamla Huggan fyller nämligen 10 år! PARTY


Kommentarer:


Jess the Mess

2010-05-11 @ 23:58:54

Jag måste också bli duktig och börja träna :S
Cherry

2010-05-12 @ 11:03:51

Jag rekommenderar starkt gymkort, det får en att bli mer engagerad! Jag har försökt komma igång aktivit med träning jättelänge, men det är inte förrän nu som jag känner att det kommer funka!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: