The perfect fit

2010-05-11 | 07:59:39 | 2 Kommentarer

Fan vad jag är tjock i halsen. Slemmigt, blää. Jag som ska träna ikväll!
Får kurera mig med te. Har haft ont i halsen flera dagar, men antar att det börja släppa
lite nu för nu gör det inte så ont, bara slemmigt. Haha usch

Skola 9:50-11:10. Diskutera mordenismen. Rätt soft. Sen åka hem till Niklas
och mysa lite. Kanske tar en sväng på stan först. Halv 7 ikväll ska jag och Sara på
spinningpass, yeah. Ska kolla vad det finns mer för roliga pass att boka in oss på i veckan!

Igår var det tre veckor kvar tills jag fyller 20!
Idag är det 7 veckor kvar tills vi åker till Mallorca!
Härliga tider!

(Headern är fortfarnade inte "the real one", men ville ha den här så länge
istället för den gråvita.)

Kommentarer:


Joanna

2010-05-11 @ 10:11:37

Fan jag blir också sugen på att träna nu haha ^^
Cherry

2010-05-12 @ 11:04:45

Do it! :D Gymkort är guld värt!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: