Cherry on top

2010-05-22 | 12:58:40 | 0 Kommentarer

Två underbara dagar har passerat, vilket betyder att idag är jag bakis och sliten.
Sara och jag skulle egentligen ut på krogen ikväll men våra kroppar säger stopp.
Så det blir en chill-kväll istället!

I torsdags var vi i Folkparken med våra gubbar
och colan spetsades med Captain Morgan senare på kvällen. Efter ett tag blev det
även Deli där jag och Sara dansade på borden.. Precis som på studentveckan!
Fast då var det till och med bardisken.

Igår skulle vi egentligen bara varit hemma, men så blev det icke!
Vårat lilla gäng drog till Finspång och det blev öl, brännboll, kubb och vänner
i Vibjörnsparken. Efterfest hos Adam och vid 12 tog jag och Niklas bussen hem
till honom. Pizzan Malin bjöd på hamnade på golvet inne i bussen om vi säger så..
Usch och fy och blä. Pappa skjutsade hem oss från busshållplatsen och jag lyckades
hålla nere pizzan hela vägen.. Tills vi kom till porten. Haha jag säger då det.
Somnade så fort jag la huvudet på kudden. Vid halv 12 åkte
Niklas och grabbarna till Malmö, spelning där ikväll. NICE!

Sara och jag planerar att åka ut till hennes sommarstuga idag! Och sova över!
FAN VAD KUL! Ska bunkra upp med massa onyttigheter och spökhistorier!
Ska nog skriva ut några nu! Googla :D

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: