Sweat baby sweat

2010-02-01 | 13:57:58 | 0 Kommentarer

Självklart gick jag inte och la mig tidigt, eller jo jag gjorde
det när jag hade pratat med Niklas, men vaknade efter en timme
och kunde inte somna om :P Så satte mig vid datorn och blev fast där ett tag.

Höll på att skita på mig när jag började skriva det här inlägget
för jag hörde världens duns innefrån köket och trodde att någon
hade brutit sig in och typ vände upp och ned på hela köket,
men så tittar jag ut genom fönstret och ser att det är en man
i en skylift som knackar ner istappar, PUH! Blev livrädd xD
Men bra att dom tar ner dom där killer-istapparna för man kan ju stendö!

Har ett träningspass med mig själv i vardagsrummet, det går skitbra :D
Gummiband, situps, benövningar osv. Det är tufft men skönt :D
Sen när Martin kommer hem ska vi gå ut och gå, wii.
Inser nu att jag var i rätt bra form när jag dansade två dagar i veckan!
Var riktigt tuffa pass och uppvärmningarna var pain :D Man var helt svettig
efter 1½ timme! Saknar dansen ibland. Saknar att träna!
Vill börja gymma, men tror inte min ekonomi vill det. Men om jag får ett jobb så!

Nu ska jag fortsätta träna!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: