RÖRELSEVERKSTAD

2010-12-06 | 12:28:59 | 0 Kommentarer

Rörelse stod på schemat idag! Jätteroligt precis som våra andra estetiska verkstäder.
Leka lekar och dansa är ju aldrig fel en måndagmorgon. Är helt slut!
Har lärt mig massa nytt, det är inte bara lek och skoj utan man lär sig saker hela tiden också,
dels av det vi gör och dels av vad det läraren säger och det vi själva får diskutera.
Känner verkligen att min motivation är tillbaka! Det känns skönt.

Ska bara ta det lugnt nu ett par timmar och ta ett bad. Kanske se ett avsnitt av Förhäxad.
Vid 4 kommer Niklas hit och då ska jag bjuda på något gott på hans namnsdag! Höhö.
Passande att ha ett konditori mitt över gatan!
Jag är enormt sugen på att sola men tror jag hoppar det idag.




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: