LEDIGA FREDAG

2010-12-03 | 12:24:39 | 0 Kommentarer

Ledig dag idag. Älskar sovmorgon!
Igår var jag och Joanna hemma hos hennes pappa. Joanna skulle hjälpa
honom med hans iphone och under tiden lekte jag med hennes supersöta lillasyster!
Åh hon var så gullig. Åt lite mat och sen drog vi hem till mig och hämtade min hårfärg.
Sen vidare till Skarphagen för att köpa blondering till Joanna. Åkte hem till henne och färgade
håret, fan vad jag behövde det! Joanna sköljde ur min hårfärg och använde typ hundra hårinpackningar
så mitt hår är nu babylent! Världens lyx att få håret ompysslat!

Idag ska jag träffa älskade Stalla för en fika på stan och sen ska jag träffa Emily!
Borde nog börja göra mig iordning nu!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: