JULLOV

2010-12-21 | 14:38:03 | 0 Kommentarer

Sov ut riktigt ordentligt idag med. Har legat och dragit mig i sängen
och bara njutit av att jag har JULLOV! Eller ja, iallafall schemafritt i två veckor.
Har två tentor som väntar när vi kommer tillbaka, så det blir plugg plugg plugg.
Men det gör inget, så mycket skönare att inte ha tider att passa!

Ska fortsätta rensa i mitt rum idag. Alla lådor ska gås igenom, blööh.
Först ska jag chilla lite och ta något att äta. Niklas och jag gjorde Rocky Road igår!
Skitgott blev det, kan skriva upp receptet här senare för det var verkligen supergott!
Vi fick improvisera lite och göra lite annorlunda, men det blev smaskens det med!
Funderar på om jag ska ge mig på att göra knäck idag! Får se, får se.




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: