ÄNTLIGEN FREDAG

2010-12-17 | 15:13:59 | 0 Kommentarer

Gud vad skönt med fredag. Den här veckan har varit rätt stressig, mycket hela tiden.
Skickade precis in min uppsats, pust och stön. Äntligen klar. Ikväll vill jag göra något roligt.
Men det lär väl bli en ensam fredag som vanligt! I så fall blir det tredje fredagen i rad
som jag är ensam, what's up with that liksom? Varför just fredagar? Knasigt det där.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, sitter hemma hos Niklas medan han är i Finspång och hjälper
sin farfar. Men han borde komma snart. Han har spelning här i stan ikväll. Slutsålt har jag för mig.
Frågan är om jag ska vänta tills han kommer hem, ta spårvagnen och åka hem till mig eller
vänta på att min bror ska höra av sig och svara på om han kan hämta mig (vilket han ville för han vill
ha mitt minneskort till kameran som sitter i datorn.) Men jag sitter liksom fast här i soffan!
Har inte ens gjort i ordning mig. Det borde jag nog göra. Sminka mig och lyssna på lite musik.
Sounds like a plan.



På måndag har vi litteraturseminarium och sen har jag JULLOV! Typ...
Har två tentor i början av januari så det kommer bli plugg plugg plugg.
Men är schemafri! Så då räknas det som jullov tycker jag!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: