27 DECEMBER

2010-12-27 | 20:05:08 | 3 Kommentarer

Hej fina vänner!

Sitter i sängen och värmer mig lite. Rätt kallt här inne tycker jag! Solade solarium förut,
det värmde iallafall! Och fin färg har jag fått, jag trivs bäst i att vara brun och
har väldigt lätt för att bli det. Det är ofta jag har fått frågan om jag är italiensk, grekisk,
spansk och så vidare!

Har spenderat halva dagen på stan. Först med Emily, sen med mamma och sen
joinade även min bror mig och mami. Shoppade en del också! Kanske visar er sen :)
Jag och Emily var på Hugo igår och såg Maskinen spela, inte min smak men kul att se ändå :)
Vi var dock lite sega och tog en taxi hem till Emily mellan 12 och 1 någongång. Var en jättetrevlig
taxichaufför som vi pratade mycket med. Sånt är kul. Idag sov vi ut lääänge. Sen gick
vi ner på stan och åt thaibuffé.. Och blev skitmätta! FÖR mätta..




Nu ska jag nog röja lite i mitt rum, dags att börja packa lite mer kanske!
Flyttar om ca en månad!!


Kommentarer:


Sickbitch

2010-12-27 @ 20:15:25

Sv; Åh tackar tackar :)
Estefany

2010-12-27 @ 20:56:58

Åh du verkar gilla pinup och 50-talet, snyggt ;)
Cherry - loving the 50's

2010-12-28 @ 17:39:38

Estefany: Ja det kan man verkligen säga :D Tack!!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: