Bored to death

2010-08-31 | 13:36:32 | 0 Kommentarer

Jag är uttråkad. Har gjort klart uppgiften som handlar om demokrati i skolan,
ska vara inne imorgon. Fan vad skönt att det är klart. Svårt var det också,
märks att det inte är gymnasiet längre..

Nu är jag uttråkad. Vill leka på stan! Smsade min syster förut och frågade
om hon ville ses på stan, men hon har inte svaraaat. Hennes mobil brukar
vara dum så den är väl antagligen det nu. Tusan också. Shoppingsugen som
vanligt är jag. Det är sjukt, jag nästan måste köpa något varje dag.
Rätt illa... Men det är nog bara för att jag har mycket mer pengar än vad jag brukar ha.
Men ändå, jag är en riktig spontans-shoppare alltså.

Har visserligen köpt körsgbär, färska champinjoner, avokado, SOLO och en tatueringstidning.
Vill tatuera mig igen! Vet ungefär vad jag ska göra. Åh vill vill vill. Och ska! Snart.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: