Personal Shopper

2010-04-01 | 11:50:19 | 0 Kommentarer

Snart ska jag gå till spårvagnen och åka till skolan för att få reda på mitt
betyg på uppsatsen vi skrev för ett tag sen. Känns inte som att det gick så
bra, men äsch :) Efter det ska jag möta upp Sara, jag ska till ungdomsmottagningen
och Sara ska följa med. Sen ska vi leka, kanske på stan. Fast det vill hon nog inte,
för jag har tvingat henne shoppa massa saker dom senaste dagarna :D
Men hon MÅSTE bli tvingad, annars köper hon aldrig kläder!! Så jag är hennes
personliga shoppare. HEHE. Den här veckan har jag fått henne att köpa:
  • en skinnjacka
  • ett par jeanstights (skitsnygga)
  • lila linne med söt liten gubbe på från Carlings
  • rosa linne från New Yorker
  • skinntights från Cubus
Tror det var allt, alla klädesplagg iallafall :D Själv har jag köpt ett grönt tubtopplinne med svarta prickar på,
en bh och ett puder. Jag behöver inte någon som tvingar mig att shoppa, jag behöver någon som HINDRAR
mig från att shoppa :D Det är Sara ganska bra på :D hihi.

Nu måste jag fixa håret och sen brosta tänderna. Tur att jag har köpt ett nytt hårspray att ha hos Niklas,
annars skulle det vara en krissituation här just nu!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: