Here we go again

2010-04-21 | 13:53:42 | 3 Kommentarer

Blev så trött förut när jag låg och pluggade att jag bestämde mig för att sova en stund.
Men somnade inte riktigt, sov typ halvt. Vaknade till av att mobilen ringde,
okänt nummer så jag svarade inte. Kan vara någon jobbig försäljare och det orkar jag inte.
Så här sitter jag nu. Deppigt väder ute. Vill ha sol. Vill sova lite mer, det är skönt att sova.
Känns som att jag sovit en minut. Men borde plugga. Dilemma, dilemma.

Vill sola ikväll, men vet inte om jag orkar :P Haha så lat. Borde hålla mig hemma
och läsa sönder mina skolböcker så jag klarar provet imorgon!
Ska bli så skönt att få det gjort!

Ser fram emot helgen iallafall! Skulle sitta fint med lite sol då också.

Haha fan vilket värdelöst blogginlägg egentligen?! Det slog mig nu,
haha vad störd jag är. Nog för att jag inte brukar ha så intressanta inlägg,
vet egentligen inte varför jag skriver blogg förutom att jag tycker om
att gå tillbaka och läsa vad jag har gjort osv. Oh well!


Kommentarer:


Joanna

2010-04-21 @ 14:01:09

Nej nej nej, verkligen inte!

Skulle aldrig göra någonting så dumt, efter alla tider som gått och vi har haft vårat bråk osv så inser jag att du är en väldigt fin och snäll tjej, och du har blivit en bra vän till mig som jag själv vill umgås med osv, så nej det handlar inte om dig!



Jag är väldigt glad över att du bryr dig om mig på det sättet du gör, det värmer jätte mycket :)

Så ta inte åt dig, detta handlar om en annan person!

Ta hand om dig :) <3
Joanna

2010-04-21 @ 14:05:27

Ps. Skulle det handla om dig, skulle jag ni våga säga det direkt istället för att skriva det i bloggen, för vi har ju pratat ganska mycket och hängt ibland och så, så det känns som om det skulle vara något så vet du att jag skulle prata med dig :)
Joanna

2010-04-21 @ 15:35:34

Jag kan heller inte tänka mig att du skulle göra någonting sådant nu, det skulle vara så onödigt. Ja det är verkligen inte roligt när någon kommer och kastar mer skit på en när man redan mår dåligt, eller i varje fall när det känns så. Speciellt när man själv försöker tänka på andra saker och kämpa vidare, och så kommer det någon som måste göra allting så mycket värre, det kanske inte är så stora grejer egentligen men man tar ändå åt sig som om det vore jätte stort. Tillslut börjar man ju tänka att det kanske är fel på en själv eftersom att man får höra ungefär det hela tiden. Ja det känns verkligen orättvist, därför är jag glad över att du har det bra nu, jag tycker du förtjänar det!



Men det behöver du inte bli gumman, jag försöker klara mig så gott som det går. Visst jag blir ledsen och så men försöker se framåt just nu och funkar det inte så får man se vad som händer då. Förstår om du blir känslig, det är alltid jobbigt när någon nära mår dåligt, och det värsta är att man oftast inte vet vad man ska göra eller säga. Jag vill inte berätta för mycket och ta ut massa saker i förskott, då skulle jag bara känna mig dum och det blev tvärtom, men det känns skönt att du har öppna armar, det är alltid en trygghet! <3 :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: