Fågelhelvete

2010-04-20 | 09:46:59 | 0 Kommentarer

Fint väder idag med! Och jag sitter inne. Haha låter som att hela dagen har gått,
men hon är ju inte ens 10! Gick upp vid 7 när Niklas gick upp. Sen gick han till skolan
och jag tyckte det var onödigt att gå och lägga sig igen. Så jag har sökt 3 jobb!
Alltid något. Funderar på om jag ska dra och sola. Men orkar inte egentligen. Gör nog det senare
i veckan. Vore perfekt att sitta på balkongene eftersom vi har sol i princip hela dagen där,
men det är ett jävla fågelbo på taket (vi bor högst upp) och jag blir livrädd när jag hör dom!
Så vågar inte sitta där. Vågar knappt röka! Oooh.

Gymkort ska jag iallafall försöka fixa idag, om Martin kan följa med mig. Annars tar jag det imorgon.
Ska bli så skönt att komma igång med träningen, mmm spinningpass! Längtar.

Nu ska jag strax färga mina ögonbryn. Mina är ju så ljusa. But not for long!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: