And when you left you kissed my lips

2010-04-27 | 12:23:33 | 0 Kommentarer

Nu är jag hemma från skolan. Vi gick igenom modernismen och efter det skrev jag klart mitt
prov om romantiken. Gick riktigt jävla bra faktiskt! Har skrivit 15 sidor.. Så det borde ju gå vägen.
Har lite kramp i högerhanden nu. Ajaj. Är hungrig nu, drack bara ett glas saft till frulle.
Ska kika in i kylskåpet och se vad som finns där.

Igårkväll träffade jag Joanna och vi gick en liten promenix och satte oss sen vid
en parkbänk och snackade och kedjerökte. Sen kom vi att prata om MAX och blev
skitsugna på det så vi började gå mot spårvagnen, ser den komma och kutar som fan!
Riktigt jävla länge sen jag sprang så snabbt, haha! Men vi hann iallafall och dog lite på spårvagnen
av utmattning. Köpte Friscomål, mmm vad gott det var. Sen tog vi spårvagnen hem igen.
En riktigt trevlig spontan kväll :)

Ikväll ska vi ses igen och denna gång med våra kompanjoner Sara och Ronja. Det är en
teater på Lilla Teatern som vi tänkte kolla på. Kul!

Det är sol ute, men ändå lite disigt. Lite tråkigt, men vafan det är ju sol iallafall! :D
Och varmt, oooh. Lovely.

Fram tills klockan 6 då teatern börjar ska jag sitta hemma och chilla. Kanske färgar ögonbrynen
(hann inte igår) och ska även locka håret. Lite småpyssel helt enkelt!

Ciao!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: